使用道具 舉報
小豆1-1^^ 密特朗 發表於 15-10-2011 21:25
和波 曼城要贏啊 贏左上榜首 RAUL07 發表於 15-10-2011 21:40
曼城羸好正路 但係下輪會輸比mu 密特朗 發表於 15-10-2011 23:26
睇下點 我支持曼城,希望教練唔好亂換人 等佢自動波算 RAUL07 發表於 15-10-2011 23:57
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 16:24 , Processed in 0.031329 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.