使用道具 舉報
曼聯又輸波? 送個好消息比大家 巴塞國王杯大勝對手4:0 以下是比賽圖片及資料 巴塞開賽14分鐘就取得了領 ... 雙層魚柳包 發表於 5-1-2012 17:53
痴線! 英國係咪真係咁凍呀-_- 曼聯0:3都得既 好彩勉強中左d巴首球同埋入球大-_- ... victorclli 發表於 5-1-2012 06:13
一係唔估波 一估波就成地眼鏡碎... 雙層魚柳包 發表於 5-1-2012 19:41
唉... 點解曼聯又輸波架 anthony0222 發表於 5-1-2012 17:21
D 波 真 系 衰 到 貼 地 .. 下 場 再 買 錯 真 系 派 樂 點 H20_希古恩 發表於 5-1-2012 20:14
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 12:19 , Processed in 0.069197 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.