只能說以e+ mu的狀態一定會 密特朗 發表於 5-1-2012 22:18
使用道具 舉報
話說你的足球理念係咩?? 同埋我地唔可以因為球隊成績差而放棄球隊 1日mu迷 終身mu迷 你有冇見我因為利 ... 密特朗 發表於 5-1-2012 22:23
咁有幾多派;o? victorclli 發表於 6-1-2012 06:41
我等下季捲土重來算-_- 今季冇希望 victorclli 發表於 6-1-2012 06:39
又發揮詠春本身-_- 不過講起支持邊隊 我個fd就勁好笑 我撑邊隊佢憎邊隊-_- ... victorclli 發表於 6-1-2012 06:45
回復 密特朗 吾好串人啦= =" 緋櫻緋雨 發表於 6-1-2012 17:05
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 13:14 , Processed in 0.109704 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.