因為我曾經係曼聯ge die heart, 我睇曼聯係o係03-05年ge低潮開始, o個時ge 曼聯雖然數年無冠, 但係o ... 一人力 發表於 6-1-2012 22:16
使用道具 舉報
佢應該係分開兩句講 英雄本色係回應之前你講佢錯字 信心就係另外一件事 ... RAUL07 發表於 6-1-2012 22:19
其實我以前係一個唔反(甚至會同情)利記ge 曼迷 咁樣係咪好怪= = 一人力 發表於 6-1-2012 22:20
愛華頓=.= 你令我覺得你係支持rooney多過mu 密特朗 發表於 6-1-2012 22:35
唔怪呀.....有d人憎利係因為兩者係世仇 有d死忠fans/比較激進的會憎埋唔出奇 因為2個都係競爭大的球隊 同 ... 密特朗 發表於 6-1-2012 22:42
冇好目標買姐 密特朗 發表於 6-1-2012 21:59
識貨.....佢知道利記會後上奪冠 密特朗 發表於 6-1-2012 22:01
英雄本色同信心有咩關係=.= 同埋電影唔同現實 加上我個人本身就冇咩自信 成日都好驚講錯野 ... 密特朗 發表於 6-1-2012 22:03
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 13:14 , Processed in 0.107311 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.