都話利記冇水貨 密特朗 發表於 7-1-2012 11:32
使用道具 舉報
我真係好驚曼城大炒曼聯呀@@ 緋櫻緋雨 發表於 7-1-2012 11:52
回復 H20_希古恩 有時有啲波 吾到你吾信架... 我驚你分分鍾連啫都無埋... ... 緋櫻緋雨 發表於 7-1-2012 12:05
一 定 的 我 賭 J ! H20_希古恩 發表於 7-1-2012 12:02
呢次唔大炒咁點先 我要有相為證 密特朗 發表於 7-1-2012 12:35
病左 一人力 發表於 7-1-2012 14:45
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 14:28 , Processed in 0.057033 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.