3-2,唔係咁邪掛 kaiant1001 發表於 29-1-2012 23:42
使用道具 舉報
點知比巴素利拎左 kaiant1001 發表於 29-1-2012 23:36
超級杯(好似係 btw唔好抽咁盡好喎 kaiant1001 發表於 29-1-2012 23:44
今場係咪有d主力冇出到先?出晒主力照計應該好勁 victorclli 發表於 29-1-2012 23:51
你都話照計喇 有d野叫爆冷 密特朗 發表於 29-1-2012 23:57
收起左馬治奧同卡雲尼 但換返卡雲尼出黎80分鐘已經連入兩球 真係想爆粗 btw第一回合拿玻里主場血洗熱拿亞6: ... kaiant1001 發表於 29-1-2012 23:58
意甲好似冇咁多爆冷.. victorclli 發表於 30/1/2012 00:01
1st dse victorclli 發表於 29-1-2012 23:52
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 10:05 , Processed in 0.060112 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.