摩帥等個西甲等左4年等到口水都流埋咁咪比佢拎一年囉 下年一定拎得返.. ... 雙層魚柳包 發表於 16-2-2012 19:43
使用道具 舉報
未必得喎 而家隊隊都用鐵桶陣巴塞好易失分 victorclli 發表於 16-2-2012 20:24
巴塞戈場出fullteam啊點輸啊 雙層魚柳包 發表於 16-2-2012 19:46
用主力都未必贏架... 我點知利華會唔會又喺開波之前淋水落d草道 victorclli 發表於 16-2-2012 20:25
如果巴塞因為咁輸就唔係地上最強啦... 雙層魚柳包 發表於 16-2-2012 20:26
咁佢地對皇馬都係鐵桶嫁姐... 雙層魚柳包 發表於 16-2-2012 20:25
回復 victorclli 令到諗番起對巴塞果球... 緋櫻緋雨 發表於 16-2-2012 20:37
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 16:55 , Processed in 0.080296 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.