回復 H20_希古恩 韋舒亞 吾係中場中咩@@? 緋櫻緋雨 發表於 16-2-2012 22:17
使用道具 舉報
回復 RAUL07 藍斯吾係中場中咩@@? 緋櫻緋雨 發表於 16-2-2012 22:17
就係因為係地上最強先會受草地品質影響...上場西甲咪係咁囉 victorclli 發表於 16-2-2012 20:37
上場國王盃係魯營打巴塞打得幾好啊 RAUL07 發表於 16-2-2012 22:03
wow玩押韻 victorclli 發表於 16-2-2012 21:47
但只有一場 雙層魚柳包 發表於 17-2-2012 05:17
沒錯係得一場, 但係佢有番信心係事實 下次再打巴塞如果佢有狀態巴塞都幾難打 始終佢係皇馬內少 ... RAUL07 發表於 17-2-2012 14:19
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 16:54 , Processed in 0.082598 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.