係呀 sosad 不過如果搭mtr 轉校巴就35min(車程) ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:28
使用道具 舉報
冇交表-.-?? ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:28
叮緊野食 小湊 發表於 4-2-2012 11:27
屋企冇得叮野食=[ ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:29
真係幾慘 godoslaw 發表於 4-2-2012 11:28
有交表,但後來先知要交埋20-.- ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:29
交完表 之後啟動要比20蚊佢-.- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:30
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 11:47 , Processed in 0.031869 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.