回復 godoslaw 佢返黎要成1粒鐘幾 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:29
使用道具 舉報
係呀 e幾日d時間 搭唔到枚巴=[ ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:31
點解你唔選擇35min? ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:29
我只係有公仔面=] ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:30
返9:30以上時間o既堂都冇得選擇35min ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:32
校巴得朝早800 830 900 3班-.- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:30
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 11:47 , Processed in 0.026510 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.