回復 ShiNG_SeR 你昨天幾點訓? ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:32
使用道具 舉報
你叮幾多分鐘? ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:35
上完又要塔番咁耐既車 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:33
哇好醒喎 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:36
都唔知返黎做乜 godoslaw 發表於 4-2-2012 11:36
政府既津貼擺晒係學費? ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:34
4分 小湊 發表於 4-2-2012 11:36
回復 小湊 打招呼=沒禮貌,明白 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:36
半年前...最近先知-.- ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:35
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 11:47 , Processed in 0.040394 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.