加上集體擺課 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:39
使用道具 舉報
冇車可以一程到 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:39
集體擺課冇人理你 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:40
叫學生會全體寫囉- - godoslaw 發表於 4-2-2012 11:40
我出席率 65%-98%都有-- godoslaw 發表於 4-2-2012 11:39
我唔信佢唔理 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:40
我連學生會係邊個 係邊都唔知-.- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:40
你比左錢 唔返學唔會有人阻止你 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:41
你上網搵過中原地圖? ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:40
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 11:47 , Processed in 0.023886 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.