找回密碼
 註冊
[日本手機遊戲APPS下載] 手機遊戲專區 熱門短片

型男索女 
樓主: sohoipan2009

樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖

   火... [複製鏈接]
發表於 4-2-2012 11:37:39 | 顯示全部樓層
係架-.- 不過都要睇下上咩堂
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:35


有陣時 我都會自動day off
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 11:37:40 | 顯示全部樓層
校巴都係IVE搞-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:37

政府唔資助ive-.-?
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 11:37:54 | 顯示全部樓層
咁你E加去交返20蚊-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:37

我交左啦-.-
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 11:38:02 | 顯示全部樓層
放學得2班咋
4:45pm 5:45pm -.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:35


3班都冇?? so sad
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 11:38:08 | 顯示全部樓層
不過好過以前既世界沒mtr..
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:35

如果有巴士直到 我寧願搭巴士
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 11:38:13 | 顯示全部樓層
因為想你唔上
小湊 發表於 4-2-2012 11:36

但我想ko你
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 11:38:17 | 顯示全部樓層
咁你好快可以食
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:37



    食完了
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 11:38:33 | 顯示全部樓層
為左果1-2粒鐘
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:37


比我都未必會返--
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 11:38:34 | 顯示全部樓層
回復 71131# ShiNG_SeR
小巴有沒?
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 11:38:37 | 顯示全部樓層
如果有巴士直到 我寧願搭巴士
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:38



    人生不如意事
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖

GMT+8, 25-6-2026 11:47 , Processed in 0.023624 second(s), 5 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表