係架-.- 不過都要睇下上咩堂 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:35
使用道具 舉報
校巴都係IVE搞-.- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:37
咁你E加去交返20蚊-.- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:37
放學得2班咋 4:45pm 5:45pm -.- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:35
不過好過以前既世界沒mtr.. ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:35
因為想你唔上 小湊 發表於 4-2-2012 11:36
咁你好快可以食 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:37
為左果1-2粒鐘 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:37
如果有巴士直到 我寧願搭巴士 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:38
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 11:47 , Processed in 0.023624 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.