生存 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:45
使用道具 舉報
你未死住 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:45
最快都要30分鐘先返到啦== 我以前返小學中學 唔洗15分鐘 差15分就令我唔想返啦 ... godoslaw 發表於 4-2-2012 11:45
唔好再扮 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:45
乖學生 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:44
sosad 都冇乜留意d學生會-.- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:43
睇 我紅血 小湊 發表於 4-2-2012 11:46
點解成日唔返 小湊 發表於 4-2-2012 11:45
100%出席率(揮手 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:43
100%出席率是常識吧 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:46
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 11:47 , Processed in 0.023100 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.