人有紅血正常的 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:46
使用道具 舉報
我都唔見學生會有咩活動-.- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:48
你死了嗎/// 小湊 發表於 4-2-2012 11:49
要有80%先有考試 唔夠無得考-0- 6c03 發表於 4-2-2012 11:47
回復 ShiNG_SeR 如果你講跑5分鐘都冇難度 godoslaw 發表於 4-2-2012 11:49
誰人無懶 對嗎 6c03 發表於 4-2-2012 11:47
8字真言更屈 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:49
學生會真低調 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:48
嗚哇 又是這些說話 小湊 發表於 4-2-2012 11:49
現在還有半條命 6c03 發表於 4-2-2012 11:49
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 11:47 , Processed in 0.024295 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.