我中小學雖然唔同地方 但距離我屋企差唔多-,- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:52
使用道具 舉報
點解咁易病 小湊 發表於 4-2-2012 11:50
我果個間直頭冇野做到 學校ban哂學生會要求既野= = 刺客先生 發表於 4-2-2012 11:49
有好多嫁 你問邊種 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:52
回復 6c03 可有可無啦 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:53
通常 check完會發現自己冇100% godoslaw 發表於 4-2-2012 11:51
這8個字都夠晒屈啦 godoslaw 發表於 4-2-2012 11:53
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 12:41 , Processed in 0.049595 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.