回復 godoslaw 唔係幾十條街算好 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:54
使用道具 舉報
回復 ShiNG_SeR APL個到 因為我無cut科 所以e邊我出席唔夠有權唔比我考試 我貪佢考完有個Lv3比炸 ... 6c03 發表於 4-2-2012 11:51
呢d叫卑鄙.. ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:54
唔駛返? 小湊 發表於 4-2-2012 11:55
唔計late 應該有 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:54
係......... 6c03 發表於 4-2-2012 11:55
仲未夠啊 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:54
有冇人知得罪左ctm會有咩後果 joe1359 發表於 4-2-2012 11:56
但係你病 唔夠出席率 有醫生紙可以求下情 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:55
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 12:51 , Processed in 0.024621 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.