回復 godoslaw 紅綠燈停1分鐘 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:57
使用道具 舉報
難道 你也身同感受? 6c03 發表於 4-2-2012 11:57
睇黎你係底子差 小湊 發表於 4-2-2012 11:54
3條都停我3分鐘啦 godoslaw 發表於 4-2-2012 11:57
我想屈小湊機 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:56
你咁都得? 小湊 發表於 4-2-2012 11:57
有冇人知得罪左ctm會有咩後果 joe1359 發表於 4-2-2012 11:56
咁少=.=好多退學? ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:57
咁你都好無奈 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:57
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 12:51 , Processed in 0.024115 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.