咁你快步實夠 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:54
使用道具 舉報
唔好屈我機啦 godoslaw 發表於 4-2-2012 11:56
我唔聽人講的 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:55
我想屈小湊機 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:56
我今日唔洗@@ ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:56
本來想粗口但係有規舉sosad ~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:56
唔知架 因為佢比我張學生指引到無寫明 只係話病假一定要醫生紙 否則當礦課 ... 6c03 發表於 4-2-2012 11:56
ok 快d 去屈佢機啦 godoslaw 發表於 4-2-2012 11:57
個個月 我個班既出席人數只有1/2 6c03 發表於 4-2-2012 11:54
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 12:51 , Processed in 0.022466 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.