使用道具 舉報
我真係唔知= = 我又冇讀Econ... 刺客先生 發表於 4-2-2012 17:43
你想佢收咩 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:44 PM
你真笨 get唔到 夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:43
sony我就唔知@@ joe1359 發表於 4-2-2012 05:44 PM
聲 夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:44
你的表達能力有問題 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:44 PM
原來係聲,唔係帖咩 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:44 PM
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 22:57 , Processed in 0.035218 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.