火星文@@ joe1359 發表於 4-2-2012 05:42 PM
使用道具 舉報
你不笨 那你是甚麼? 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 17:39
唔明...? ~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:43 PM
係唔洗客氣 夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:42
我是醒。。。 小湊 發表於 4-2-2012 05:43 PM
我唔明點解美國係咁叫人仔升值-.- 美國好渣住好多人仔咩-.-?? ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 17:41
佢抄我 夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:38
個個人又真係幾型 夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:42
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 22:26 , Processed in 0.039218 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.