note先係 夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:41
使用道具 舉報
要嫁,基本禮貌 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:40 PM
見人見智again ~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:41 PM
回復 ShiNG_SeR joe1359 發表於 4-2-2012 17:39
你睇下有咩分別= = joe1359 發表於 4-2-2012 05:41 PM
樣的問題 夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:40
我唔明點解美國係咁叫人仔升值-.- 美國好渣住好多人仔咩-.-?? ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 17:41
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 22:26 , Processed in 0.057485 second(s), 8 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.