未係囉 邊有呃帖可言 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:39 PM
使用道具 舉報
真係高超 夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:40
你的樣如何 你的日子也必如何 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:40 PM
勁過ey少少 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:40 PM
講唔洗客氣回覆 夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:39
galaxy,...正野 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:39 PM
豬一隻 夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:39
其實當年應該HKD:RMB=1:1.1勾 但點知美元跌得咁勁姐... 刺客先生 發表於 4-2-2012 17:36
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 22:26 , Processed in 0.046372 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.