佢fb 區洗左 2000帖== 大R 要扣佢2000樂點== godoslaw 發表於 4-2-2012 21:51
使用道具 舉報
比人告有2個 前者得1個告得入 後者有3個告得入 這是正常 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 21:51
2000帖? 唔怪得佢呢幾日成日第1 刺客先生 發表於 4-2-2012 21:51
;highlight= 同好WO~ sohoipan2009 發表於 4-2-2012 21:50
佢係同一個帖回3-4次= = 咁我都幫佢唔到-- godoslaw 發表於 4-2-2012 21:52
你代我問會好d.....我唔識佢 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 21:52
發幾多帖扣番幾多帖,真恐怖.. ~tcc~ 發表於 4-2-2012 21:52
唔識既未傾到識囉 世事沒難事 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 21:54
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 22:33 , Processed in 0.031117 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.