但FB回到2000帖都幾強wo= = 刺客先生 發表於 4-2-2012 21:53
使用道具 舉報
關事架咩 刺客先生 發表於 4-2-2012 21:52
10秒1個帖有幾難== 我原本可以6秒1個 但係 防灌水彈出黎唔比我回咋== godoslaw 發表於 4-2-2012 21:55
扣樂點咪益左佢囉== 2000帖= 2000分 2000樂點=700分 賺左1300分 godoslaw 發表於 4-2-2012 21:54
佢都回左7千帖 冇左38888樂點已經好大的懲罰... 刺客先生 發表於 4-2-2012 21:56
梗係關事嫁啦-.- ~tcc~ 發表於 4-2-2012 21:55
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 22:33 , Processed in 0.085771 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.