hso 吧
cso個個都玩外掛 又多小學雞
神乂怒火 發表於 27-11-2010 23:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
外掛最討厭了
玩遊戲 玩到用外掛 那玩來還有什麼意義呢(個人感想)
現在hso外掛情況應該沒吧^^"?
你icon又乜黎
limingyin 發表於 27-11-2010 23:36 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
龍貓個個人.
Artillusion 好似係分隊隊長 ?
wow 升左lv啵佢1個月過左
limingyin 發表於 27-11-2010 11:35 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif副隊長吧 :D
你好想做神手的說
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 23:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
神手不敢當了
也太遠了吧^^"
鵝姐
limingyin 發表於 27-11-2010 23:35 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咩話?
副隊長吧
神乂怒火 發表於 27-11-2010 23:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你係隊員:D ?
玩上引你..
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 11:35 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
升到准尉之後
可以會玩少啲
咩話?
[[戀愛凱儀...* 發表於 27-11-2010 23:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
儀姐~~
其實個鵝字點黎-.- 啲人係咁叫-.-
外掛最討厭了
玩遊戲 玩到用外掛 那玩來還有什麼意義呢(個人感想)
現在hso外掛情況應該沒吧^^"? ...
冷府魔鬼 發表於 27-11-2010 11:36 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
上星期都有..
不過25號一更新就清晒
神手不敢當了
也太遠了吧^^"
冷府魔鬼 發表於 27-11-2010 23:37 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你收樂點嘛._.