升到准尉之後
可以會玩少啲
神乂怒火 發表於 27-11-2010 23:38 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
都就升你...
你係隊員 ?
limingyin 發表於 27-11-2010 11:38 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
mm :(
太廢
上星期都有..
不過25號一更新就清晒
神乂怒火 發表於 27-11-2010 23:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
看來定時更新 對於打擊外掛 也有幫助呵
都就升你...
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 11:39 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
差7lv ..
每日1v 都要升到下星期
你收樂點嘛._.
.小夜﹏ 發表於 27-11-2010 23:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
現在少人放了
一次放不了多少^^"
hi初來報道
看來定時更新 對於打擊外掛 也有幫助呵
冷府魔鬼 發表於 27-11-2010 11:40 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇官方有冇做野..
之前個外掛都生存左2星期
看來定時更新 對於打擊外掛 也有幫助呵
冷府魔鬼 發表於 27-11-2010 23:40 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
魔鬼你好專業..的說
mm
太廢
神乂怒火 發表於 27-11-2010 23:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔見左瀑:dizzy:
差7lv ..
每日1v 都要升到下星期
神乂怒火 發表於 27-11-2010 23:40 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你有vip..