到時依度都唔知變成點啦
是真的 那有錢
冷府魔鬼 發表於 28-11-2010 00:03 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你還有玩巨商?
到時依度都唔知變成點啦
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 00:04 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
到時會唔見左我
到時依度都唔知變成點啦
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 00:04 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
還有我:D
你還有玩巨商?
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 00:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有啊 ..
不過多數掛機 看看團務有什麼需要而已
你呢?
有冇人陪我玩風色幻想0,0
到時會唔見左我
wong87 發表於 28-11-2010 00:05 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點解呢
還有我
.小夜﹏ 發表於 28-11-2010 00:06 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好難講...
點解呢
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 00:11 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
大概十二月中,我就會努力準備讀書
我要直接升大學
好難講...
[[戀愛凱儀...* 發表於 28-11-2010 00:11 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點會阿 一定記得你