比我都未必會返--
godoslaw 發表於 4-2-2012 11:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
出席率x%:lol
但我想ko你
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你一直都在KO我
校方100%唔會理= =
godoslaw 發表於 4-2-2012 11:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
除非全校集體寫:lol
食完了
小湊 發表於 4-2-2012 11:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
速度極快
除非全校集體寫
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
加上集體擺課;P
你一直都在KO我
小湊 發表於 4-2-2012 11:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我仲未啊:@
出席率x%
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我出席率 65%-98%都有--
回復ShiNG_SeR
小巴有沒?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇車可以一程到
除非全校集體寫
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
叫學生會全體寫囉- -
回復 71136# 小湊
世事豈能盡人意,真的嗎我唔認為