係架-.- 不過都要睇下上咩堂
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有陣時 我都會自動day off:loveliness:
校巴都係IVE搞-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
政府唔資助ive-.-?
咁你E加去交返20蚊-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我交左啦-.-
放學得2班咋
4:45pm 5:45pm -.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
3班都冇?? so sad
不過好過以前既世界沒mtr..
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
如果有巴士直到 我寧願搭巴士
因為想你唔上
小湊 發表於 4-2-2012 11:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但我想ko你
咁你好快可以食
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
食完了
為左果1-2粒鐘
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
比我都未必會返--
回復 71131# ShiNG_SeR
小巴有沒?
如果有巴士直到 我寧願搭巴士
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
人生不如意事