自動退學898
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
擺完再上返:lol
好難返到100%嫁==
godoslaw 發表於 4-2-2012 11:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
100%出席率(揮手
你想點KO我
小湊 發表於 4-2-2012 11:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
ko緊你但未完
定係你沒留意
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇留意
100%出席率(揮手
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
乖學生:$
冇留意
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
比我踢爆左;P
速度極快
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一般吧
乖學生
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你是這樣嗎?
你近既想100%唔難..
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我想近=[
天地堂可以返屋企
sosad 都冇乜留意d學生會-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢地係咪虧:lol