ko緊你但未完
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我就快死
一般吧
小湊 發表於 4-2-2012 11:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔好再扮
100%出席率(揮手
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
sad我得番80% 起源要番多十幾堂先拉得番上去
世事也可盡人意
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
例如?
我就快死
小湊 發表於 4-2-2012 11:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你未死住
例如?
小湊 發表於 4-2-2012 11:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
生存;P
sad我得番80% 起源要番多十幾堂先拉得番上去
6c03 發表於 4-2-2012 11:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
點解成日唔返
回復 71180# 6c03
上課率重要嗎
你近既想100%唔難..
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
最快都要30分鐘先返到啦==
我以前返小學中學 唔洗15分鐘 差15分就令我唔想返啦;P
sad我得番80% 起源要番多十幾堂先拉得番上去
6c03 發表於 4-2-2012 11:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
HD唔洗理出席率-.-