小湊 發表於 4-2-2012 11:46:01

生存
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    結果 沒有商家 在香港怎生存?

小湊 發表於 4-2-2012 11:46:12

你未死住
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    睇
我紅血

~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:46:20

最快都要30分鐘先返到啦==

我以前返小學中學 唔洗15分鐘   差15分就令我唔想返啦 ...
godoslaw 發表於 4-2-2012 11:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
都係衰係懶-.-

小湊 發表於 4-2-2012 11:46:24

唔好再扮
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    你平時野一個鐘?

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:46:28

乖學生
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
100%出席率是常識吧

godoslaw 發表於 4-2-2012 11:46:32

sosad 都冇乜留意d學生會-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
如果我地班冇人做我都未必會留意;P

~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:46:41


我紅血
小湊 發表於 4-2-2012 11:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
人有紅血正常的:lol

6c03 發表於 4-2-2012 11:46:46

點解成日唔返
小湊 發表於 4-2-2012 11:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   之0前病左成個月 一個月內生水豆 感冒 腸胃炎 恐怖的11月份

godoslaw 發表於 4-2-2012 11:46:54

100%出席率(揮手
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

信住你先啦;P

~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:47:02

100%出席率是常識吧
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
50%出席率是冷知識吧
頁: 7108 7109 7110 7111 7112 7113 7114 7115 7116 7117 [7118] 7119 7120 7121 7122 7123 7124 7125 7126 7127
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖