加上集體擺課
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
集體擺課冇人理你
冇車可以一程到
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你上網搵過中原地圖?
集體擺課冇人理你
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我唔信佢唔理;P
叫學生會全體寫囉- -
godoslaw 發表於 4-2-2012 11:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我連學生會係邊個 係邊都唔知-.-
我出席率 65%-98%都有--
godoslaw 發表於 4-2-2012 11:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你呢d未乖囉-.-
我唔信佢唔理
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你比左錢 唔返學唔會有人阻止你;P
我連學生會係邊個 係邊都唔知-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢沒宣傳咩:lol
你比左錢 唔返學唔會有人阻止你
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
集體唔比錢囉:lol
你上網搵過中原地圖?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 11:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
巴士 轉 巴士都唔知搭幾耐先到
我連學生會係邊個 係邊都唔知-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為我果班有人係 所以先知;P