找回密碼
 註冊
[日本手機遊戲APPS下載] 手機遊戲專區 熱門短片

型男索女 
樓主: 鴻-

[綜合討論] Counter-Strike Online 聊天室

   火... [複製鏈接]
發表於 10-4-2012 07:08:41 | 顯示全部樓層
睇黎 唔留番下次活動 換章都唔得
闇乂念 發表於 10-4-2012 07:05

唔知章有冇得放比人@_@
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 10-4-2012 07:09:01 | 顯示全部樓層
咁多= =傻的嗎?
ShiNG_SeR 發表於 2012/4/10 07:07


睇番留言

佢禽晚竟然提早訓
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 10-4-2012 07:09:06 | 顯示全部樓層
希望啦
不過我而家想要加龍炮
闇乂念 發表於 10-4-2012 07:06

兩隻都想要@@
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 10-4-2012 07:09:39 | 顯示全部樓層
唔知章有冇得放比人@_@
ShiNG_SeR 發表於 2012/4/10 07:08


未見有人放

應該冇了
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 10-4-2012 07:10:08 | 顯示全部樓層
兩隻都想要@@
ShiNG_SeR 發表於 2012/4/10 07:09


我都係咁話:lol
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 10-4-2012 07:10:55 | 顯示全部樓層
4點幾起身... 仲勁過我
我都係岩岩先起身
闇乂念 發表於 10-4-2012 07:07

本身諗住掛3隻ac 3點起一次 6點起一次

點知fail左 4點幾先起身- -
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 10-4-2012 07:11:46 | 顯示全部樓層
睇番留言

佢禽晚竟然提早訓
闇乂念 發表於 10-4-2012 07:09

我諗住1點都冇乜人唔做- -點知咁鬼多人
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 10-4-2012 07:12:14 | 顯示全部樓層
未見有人放

應該冇了
闇乂念 發表於 10-4-2012 07:09

如果可以放比人 我會放@_@
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 10-4-2012 07:12:58 | 顯示全部樓層
本身諗住掛3隻ac 3點起一次 6點起一次

點知fail左 4點幾先起身- -
ShiNG_SeR 發表於 2012/4/10 07:10


都掛到2隻呀- -

我禽晚提早訓 重以為早起到


點知成7點先起身

搞都淨係掛到1隻
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 10-4-2012 07:14:01 | 顯示全部樓層
如果可以放比人 我會放@_@
ShiNG_SeR 發表於 2012/4/10 07:12


咁我都幾想知你1個章  
會放幾多樂點/解碼/$
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖

GMT+8, 28-6-2026 07:22 , Processed in 0.042867 second(s), 4 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表