睇黎 唔留番下次活動 換章都唔得 闇乂念 發表於 10-4-2012 07:05
使用道具 舉報
咁多= =傻的嗎? ShiNG_SeR 發表於 2012/4/10 07:07
希望啦 不過我而家想要加龍炮 闇乂念 發表於 10-4-2012 07:06
唔知章有冇得放比人@_@ ShiNG_SeR 發表於 2012/4/10 07:08
兩隻都想要@@ ShiNG_SeR 發表於 2012/4/10 07:09
4點幾起身... 仲勁過我 我都係岩岩先起身 闇乂念 發表於 10-4-2012 07:07
睇番留言 佢禽晚竟然提早訓 闇乂念 發表於 10-4-2012 07:09
未見有人放 應該冇了 闇乂念 發表於 10-4-2012 07:09
本身諗住掛3隻ac 3點起一次 6點起一次 點知fail左 4點幾先起身- - ShiNG_SeR 發表於 2012/4/10 07:10
如果可以放比人 我會放@_@ ShiNG_SeR 發表於 2012/4/10 07:12
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 07:22 , Processed in 0.042867 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.