我都係咁話 闇乂念 發表於 10-4-2012 07:10
使用道具 舉報
都掛到2隻呀- - 我禽晚提早訓 重以為早起到 點知成7點先起身 搞都淨係掛到1隻 ... 闇乂念 發表於 10-4-2012 07:12
加農砲係最準的散彈 龍砲係幾米內1下死!!@@ ShiNG_SeR 發表於 2012/4/10 07:14
咁我都幾想知你1個章 會放幾多樂點/解碼/$ 闇乂念 發表於 10-4-2012 07:14
7點先起身掛到- -?? ShiNG_SeR 發表於 2012/4/10 07:14
有埋精準 就最好啦 闇乂念 發表於 10-4-2012 07:15
佢唔係10點維修咩 闇乂念 發表於 10-4-2012 07:17
我做夠15次拎埋20fp可以換一個機迷/達人章@@ 想問下ctm可唔可以轉移比人 如果得o既就放 睇下d人出幾錢 ... ShiNG_SeR 發表於 2012/4/10 07:16
你本身已經有fp=.= 咁好 闇乂念 發表於 10-4-2012 07:18
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 06:12 , Processed in 0.056080 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.