回復 ShiNG_SeR 係呀-.- 我都想試下 闇乂念 發表於 10-4-2012 07:19
使用道具 舉報
回復 ShiNG_SeR 岩岩睇過10點先開始-.- 差d比你fake左 闇乂念 發表於 10-4-2012 07:19
希望今日出返ed槍>. ShiNG_SeR 發表於 2012/4/10 07:19
咩呀- -公告唔係寫9點咩 ShiNG_SeR 發表於 2012/4/10 07:20
希望啦 闇乂念 發表於 10-4-2012 07:20
中伏-.- 原定維護時間: 4/10(二)上午10:00~中午12:30 更新維護時間調整: 4/10(二)上午09:00~中 ... 闇乂念 發表於 10-4-2012 07:21
之前加農砲係咪係賓果?? ShiNG_SeR 發表於 2012/4/10 07:21
我都唔知呀 果時少玩 一玩番就見到有人有 闇乂念 發表於 10-4-2012 07:22
我記得 雷神 極速 係賓果 加農砲就唔記得-- ShiNG_SeR 發表於 2012/4/10 07:23
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 06:12 , Processed in 0.026770 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.