回復 ShiNG_SeR 岩岩見到 睇黎 只可自用 闇乂念 發表於 10-4-2012 07:41
使用道具 舉報
回復 ShiNG_SeR 成1M分...加油 闇乂念 發表於 10-4-2012 08:32
回復 ShiNG_SeR 你又知=.=" 岩岩去左訓陣 早餐都未食= = 闇乂念 發表於 10-4-2012 08:34
回復 ShiNG_SeR 咁你快D完任啦 不過我而家反而好精神-.- 闇乂念 發表於 10-4-2012 08:37
1點幾訓 4點幾起身 再訓 6點幾再起身- - e加好辛苦 ShiNG_SeR 發表於 2012/4/10 08:38
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 05:04 , Processed in 0.030500 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.