p_q 初初就好玩,但之後有外掛出現 就放棄了 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:48
使用道具 舉報
咁鬼多都有= =" 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:47
我重用左好多巨J野換... 換左1支雙頂S 既 9火杖 忽防35% 傷害45% 1把9水劍頂攻速... 2野加埋用左我成10E ... Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:49
HP唔係 汁左 alex3334 發表於 3-4-2010 15:49
-.- 有冇想喊(?) 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:51
你估中左p_q 呵 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:49
佢地係玩私服 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:50
我阿媽唔比我打... 咁我咪放棄囉 之後唔打.. 又界埋!! Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:50
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 05:50 , Processed in 0.057584 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.