找回密碼
 註冊
[日本手機遊戲APPS下載] 手機遊戲專區 熱門短片

型男索女 
樓主: 鴻-

[綜合討論] Counter-Strike Online 聊天室

   火... [複製鏈接]
發表於 3-4-2010 15:50:35 | 顯示全部樓層
p_q 初初就好玩,但之後有外掛出現 就放棄了
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:48


我阿媽唔比我打... 咁我咪放棄囉

之後唔打.. 又界埋!!
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-4-2010 15:50:43 | 顯示全部樓層
咁鬼多都有= ="
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:47

好少-_-`
仲有(玩過)跑`彩虹`
勁舞`誅仙`龍online`
cso`機甲`lfo..etc`吾記得甘多
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-4-2010 15:51:06 | 顯示全部樓層
我重用左好多巨J野換... 換左1支雙頂S 既 9火杖 忽防35% 傷害45%

1把9水劍頂攻速... 2野加埋用左我成10E ...
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:49

-.- 有冇想喊(?);P
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-4-2010 15:51:30 | 顯示全部樓層
我重用左好多巨J野換... 換左1支雙頂S 既 9火杖 忽防35% 傷害45%

1把9水劍頂攻速... 2野加埋用左我成10E ...
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:49

又係外掛狗搞成甘-^-`
我果時有風魔9`同水魔7`
之後其他吾記得-_-
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-4-2010 15:51:34 | 顯示全部樓層
HP唔係 汁左
alex3334 發表於 3-4-2010 15:49


有私服的
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-4-2010 15:51:59 | 顯示全部樓層
-.- 有冇想喊(?)
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:51


冇!! 因為個時彩虹好多勁人潛哂水 我識得個TING姐(樂古).. 都知彩虹要汁!
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-4-2010 15:52:25 | 顯示全部樓層
你估中左p_q 呵
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:49



    比樂點我 咁叻仔
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-4-2010 15:52:35 | 顯示全部樓層
HP唔係 汁左
alex3334 發表於 3-4-2010 15:49

係執左`不過之後有人整左隻c4 online`
同hp1樣`但係就多左韓版地圖`
仲有d台槍果d
之後又有人整左隻星月hp`
不過係hp舊版`
把散特強-_-`
但係黃狙勁廢
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-4-2010 15:52:43 | 顯示全部樓層
佢地係玩私服
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:50



    哦
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-4-2010 15:53:22 | 顯示全部樓層
我阿媽唔比我打... 咁我咪放棄囉

之後唔打.. 又界埋!!
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:50

原來係咁p_q..
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖

GMT+8, 27-6-2026 05:50 , Processed in 0.057584 second(s), 5 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表