個模式唔同 人地咁大個伺服器... CS係自己架設個SER出黎當然係唔同 Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:55
使用道具 舉報
比樂點我 咁叻仔 alex3334 發表於 3-4-2010 15:52
cs好過cso`不過吾知點解覺得有種怪怪feel 'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:54
+1 miuwa22 發表於 3-4-2010 15:56
p_q 真係慘,不過算啦,當娛樂.. 大家都知會有汁既一日,係估唔到咁快姐~ 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:55
lfo係我第1隻game-_- etc吾係game黎=.=` 係解等等`即係數吾晒 'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:55
汁個時我都知左好耐~~ 所以我想用卡呀同裝換番巨J D野個時已經執左了 Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:56
恩恩v_v` 巨商出左神獸我都無玩 'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:55
-.- 太可悲,我英文仲差過你 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:57
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 05:50 , Processed in 0.086079 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.