找回密碼
 註冊
[日本手機遊戲APPS下載] 手機遊戲專區 熱門短片

型男索女 
樓主: 鴻-

[綜合討論] Counter-Strike Online 聊天室

   火... [複製鏈接]
發表於 3-4-2010 15:55:49 | 顯示全部樓層
個模式唔同 人地咁大個伺服器... CS係自己架設個SER出黎當然係唔同
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:55

恩恩v_v`
巨商出左神獸我都無玩
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-4-2010 15:55:57 | 顯示全部樓層
比樂點我 咁叻仔
alex3334 發表於 3-4-2010 15:52

p_q 咁叻仔,應該你比我:lol
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-4-2010 15:56:12 | 顯示全部樓層
cs好過cso`不過吾知點解覺得有種怪怪feel
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:54



    +1
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-4-2010 15:56:33 | 顯示全部樓層
+1
miuwa22 發表於 3-4-2010 15:56

膠膠又想玩數字game-口-
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-4-2010 15:56:43 | 顯示全部樓層
p_q 真係慘,不過算啦,當娛樂..
大家都知會有汁既一日,係估唔到咁快姐~
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:55


汁個時我都知左好耐~~ 所以我想用卡呀同裝換番巨J D野個時已經執左了
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-4-2010 15:57:03 | 顯示全部樓層
lfo係我第1隻game-_-
etc吾係game黎=.=`
係解等等`即係數吾晒
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:55

-.- 太可悲,我英文仲差過你
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-4-2010 15:57:23 | 顯示全部樓層
汁個時我都知左好耐~~ 所以我想用卡呀同裝換番巨J D野個時已經執左了
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:56

節哀順變;(
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-4-2010 15:57:45 | 顯示全部樓層
恩恩v_v`
巨商出左神獸我都無玩
'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 15:55


原本想玩番.. 唔記得左PW.. 好多2轉係入面 2孫 2花 平(沒轉) 祖(沒轉)
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-4-2010 15:57:51 | 顯示全部樓層
-.- 太可悲,我英文仲差過你
曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:57

用得多自然記得-_-
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 3-4-2010 15:58:00 | 顯示全部樓層
汁個時我都知左好耐~~ 所以我想用卡呀同裝換番巨J D野個時已經執左了
Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:56

-.- 石器執前我都諗住清貨,.不過一切太遲
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖

GMT+8, 27-6-2026 05:50 , Processed in 0.086079 second(s), 5 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表