10本孫子-口-` 慘絕人睘 'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:01
使用道具 舉報
唔記得PW.. 有身份證同埋記得帳號.. 唔記得PW... 唔通又比錢隻桔 扲番個帳呀.. 好似入面重有 10本孫子係 ... Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:59
-.- 係我就唔會(其實金句都是鼓勵人吧 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:00
我比左成千銀隻桔..落巨J到,,, 依家唔記得PW... 好想講粗口 Yondaimc 發表於 3-4-2010 16:01
係我都唔會再丟錢落去 唔記得左pw=蝕左好多野,再丟錢落去重升會有想死既感覺 ... 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:01
跌倒不必放棄` 依排成日拎依d句子-33- 'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:02
=.= 有冇辦法拎返(?) 例如傳真去總公司或直接上公司拎返個pw 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:02
.\/. 殺左你 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:03
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 05:50 , Processed in 0.053538 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.