hallo @@ shing 補習有得用電腦(?) 上門補? 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:06
使用道具 舉報
-.- 唔係嫁,我有隻AC 都放左幾年無開過,前個月又開得返wo 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:05
你估隻桔咁得閒同你睇全咩... 成年沒郁過就DEL你 等你又開新AC 買點!! Yondaimc 發表於 3-4-2010 16:06
咁勁? 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:06
喔-33-`甘果個人都幾蝕下-_- 'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:06
嗯,, ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 16:07
其實唔蝕... 差唔多嫁... 個時血騎浪人好缺... 差唔多4-5E一隻... 我個隻2XX LV啵 我蝕左少少 個幾十萬豪 ... Yondaimc 發表於 3-4-2010 16:08
鬼鬼你同yy投左票未.33.?` 投美女果個票 'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:07
吾係咩叫巨商` 暴發戶比有米人玩-_-` 我投左22xx落去喇-_- 'LEAH迷囝 發表於 3-4-2010 16:08
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 05:50 , Processed in 0.035011 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.