所以決定唔會就係咁... 星夢都有玩過下... 唔記哂點玩洛 Yondaimc 發表於 3-4-2010 16:02
使用道具 舉報
潛水啦 88 alex3334 發表於 3-4-2010 16:03
少少苦楚等於激勵-33- 'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:03
1本孫子要120蚊` 10本要1200蚊` 我諗我要用豆腐嵌爆自己個頭 'LEAH迷囝:) 發表於 3-4-2010 16:03
有鬼用咩... 都唔會成年啦,, 都唔知佢係唔係DEL左個AC Yondaimc 發表於 3-4-2010 16:03
=.= 孫子唔係用點買... 我係用兵換番黎 2XX 血既騎浪人換2本.. 之前有人急收 我就放左比佢(正點) ... Yondaimc 發表於 3-4-2010 16:05
補習中......... ShiNG_SeR 發表於 3-4-2010 16:04
-.- 唔係嫁,我有隻AC 都放左幾年無開過,前個月又開得返wo 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:05
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 05:50 , Processed in 0.056145 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.