佢地係玩私服 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:50
使用道具 舉報
玩CS重好過! Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:53
好少-_-` 仲有(玩過)跑`彩虹` 勁舞`誅仙`龍online` cso`機甲`lfo..etc`吾記得甘多 ... 'LEAH迷囝 發表於 3-4-2010 15:50
打多陣CS去溫書先 有咩重要野PM我啦 Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:54
cs好過cso`不過吾知點解覺得有種怪怪feel 'LEAH迷囝 發表於 3-4-2010 15:54
-.- 你講既我都有玩過,除左彩虹無玩/跑玩左5min就del lfo 無玩 etc 無玩 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 15:54
冇!! 因為個時彩虹好多勁人潛哂水 我識得個TING姐(樂古).. 都知彩虹要汁! Yondaimc 發表於 3-4-2010 15:51
100-22 乂死神張乂 發表於 3-4-2010 15:54
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 05:50 , Processed in 0.033853 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.