乂死神張乂 發表於 4-4-2010 00:52:36

腦筋清晰
榤奇 發表於 4-4-2010 00:52 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    陳大文-.-''

榤奇 發表於 4-4-2010 00:52:36

-.-色色
乂死神張乂 發表於 4-4-2010 00:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
說笑而已

總之
錢不用多

橫財未必是好東西

乂死神張乂 發表於 4-4-2010 00:52:50

說笑而已

總之
錢不用多

橫財未必是好東西
榤奇 發表於 4-4-2010 00:52 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    捐都好^_^

910reed 發表於 4-4-2010 00:53:18

我只要足夠我生活

其他留下來, 捐一下
不會一次捐完
只會在街上看到賣旗的漂亮女生就捐錢 ...
榤奇 發表於 4-4-2010 00:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
靚女做義工著數真係多 當大家仲係曝曬之下
佢就已經錢袋滿滿 (多謝榤奇了 哈哈)

榤奇 發表於 4-4-2010 00:53:29

不過
捐是捐不完的了

也許 ... 成立一個基金 ... 把錢一直在滾 ...
放長遠一點

910reed 發表於 4-4-2010 00:53:37

我是巨蟹座的性格
(不是迷信, 不過那形容不錯就是了)
榤奇 發表於 4-4-2010 00:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都是呀 巨蟹座
要克服

乂死神張乂 發表於 4-4-2010 00:53:49

不過
捐是捐不完的了

也許 ... 成立一個基金 ... 把錢一直在滾 ...
放長遠一點 ...
榤奇 發表於 4-4-2010 00:53 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    XD咁仲好

ysh021003 發表於 4-4-2010 00:53:52

ctm我的廣告在那

鴻- 發表於 4-4-2010 00:54:06

腦筋清晰
榤奇 發表於 4-4-2010 00:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
學我呀sir講

個陳陣聰
有成20億身家
當佢有80處命
佢每日就要洗20萬先用得哂

乂死神張乂 發表於 4-4-2010 00:54:18

我都是呀 巨蟹座
要克服
910reed 發表於 4-4-2010 00:53 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我7月23~_~
不過多左個新野 變左巨蟹
頁: 7508 7509 7510 7511 7512 7513 7514 7515 7516 7517 [7518] 7519 7520 7521 7522 7523 7524 7525 7526 7527
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室