腦筋清晰
榤奇 發表於 4-4-2010 00:52 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
陳大文-.-''
-.-色色
乂死神張乂 發表於 4-4-2010 00:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
說笑而已
總之
錢不用多
橫財未必是好東西
說笑而已
總之
錢不用多
橫財未必是好東西
榤奇 發表於 4-4-2010 00:52 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
捐都好^_^
我只要足夠我生活
其他留下來, 捐一下
不會一次捐完
只會在街上看到賣旗的漂亮女生就捐錢 ...
榤奇 發表於 4-4-2010 00:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
靚女做義工著數真係多 當大家仲係曝曬之下
佢就已經錢袋滿滿 (多謝榤奇了 哈哈)
不過
捐是捐不完的了
也許 ... 成立一個基金 ... 把錢一直在滾 ...
放長遠一點
我是巨蟹座的性格
(不是迷信, 不過那形容不錯就是了)
榤奇 發表於 4-4-2010 00:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都是呀 巨蟹座
要克服
不過
捐是捐不完的了
也許 ... 成立一個基金 ... 把錢一直在滾 ...
放長遠一點 ...
榤奇 發表於 4-4-2010 00:53 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
XD咁仲好
ctm我的廣告在那
腦筋清晰
榤奇 發表於 4-4-2010 00:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
學我呀sir講
個陳陣聰
有成20億身家
當佢有80處命
佢每日就要洗20萬先用得哂
我都是呀 巨蟹座
要克服
910reed 發表於 4-4-2010 00:53 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我7月23~_~
不過多左個新野 變左巨蟹