雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 13:48:31

回復雙層魚柳包
又雲雲哥哥,你地悶唔悶嫁
cheak 發表於 4-4-2010 13:46 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    這句能頂百句

雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 13:48:49

=.= 不算金句吧...
金句王..我受唔起
Yondaimc 發表於 4-4-2010 13:47 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    你不是沒人是了

cheak 發表於 4-4-2010 13:49:33

回復 77459# 雙層魚柳包
實在太過神化.

Yondaimc 發表於 4-4-2010 13:49:33

你不是沒人是了
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 13:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

真係受唔起呀!

いかるが 發表於 4-4-2010 13:49:48

新加入聊天室-3-!!

請大家多多指教 !

Yondaimc 發表於 4-4-2010 13:50:08

回復雙層魚柳包
實在太過神化.
cheak 發表於 4-4-2010 13:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

這句快要被某登化的啦

雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 13:50:13

新加入聊天室-3-!!

請大家多多指教 !
いかるが 發表於 4-4-2010 13:49 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我泥左1個星期
已經熟了呢到d人

Yondaimc 發表於 4-4-2010 13:50:26

新加入聊天室-3-!!

請大家多多指教 !
いかるが 發表於 4-4-2010 13:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

鈐姐好(鞠躬

Yondaimc 發表於 4-4-2010 13:50:44

我泥左1個星期
已經熟了呢到d人
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 13:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我2天 (嘆

いかるが 發表於 4-4-2010 13:50:46

我泥左1個星期
已經熟了呢到d人
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 13:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實大部分以前見過 !!

但是現在應該沒上線吧 !
頁: 7675 7676 7677 7678 7679 7680 7681 7682 7683 7684 [7685] 7686 7687 7688 7689 7690 7691 7692 7693 7694
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室