いかるが 發表於 4-4-2010 13:52:43

那鈐鈐好啦

鈐鈐(鞠躬
Yondaimc 發表於 4-4-2010 13:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

Y老大 (鞠躬+握手

雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 13:52:48

好像每個都是這樣叫 !

叫什麼都沒關係 , 都是一句稱呼 !
いかるが 發表於 4-4-2010 13:52 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    咁我都咁叫-口-

M.Yin 發表於 4-4-2010 13:52:50

你唔改頭像?!
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 13:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

唔改:lol

M.Yin 發表於 4-4-2010 13:53:00

=.= 不算金句吧...
金句王..我受唔起
Yondaimc 發表於 4-4-2010 13:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    算是吧:lol

いかるが 發表於 4-4-2010 13:53:08

咁我都咁叫-口-
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 13:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

嗯嗯,好的 !!

叫你小魚可以嗎 ?

いかるが 發表於 4-4-2010 13:53:31

算是吧
limingyin 發表於 4-4-2010 13:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我是新來的,請多多指教。

不知道可以怎樣稱呼你呢?

雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 13:53:38

嗯嗯,好的 !!

叫你小魚可以嗎 ?
いかるが 發表於 4-4-2010 13:53 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    是但
都係一句姐

いかるが 發表於 4-4-2010 13:53:54

是但
都係一句姐
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 13:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

嗯嗯!! 好的 !!

雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 13:53:59

唔改
limingyin 發表於 4-4-2010 13:52 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    ...........
想嘔-3-

Yondaimc 發表於 4-4-2010 13:54:00

YY看了我的pm了嗎p_q?
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 13:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

因為取消左啦... 加左一次比你... 再加我會比人罵
真的抱歉
頁: 7677 7678 7679 7680 7681 7682 7683 7684 7685 7686 [7687] 7688 7689 7690 7691 7692 7693 7694 7695 7696
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室