那鈐鈐好啦
鈐鈐(鞠躬
Yondaimc 發表於 4-4-2010 13:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
Y老大 (鞠躬+握手
好像每個都是這樣叫 !
叫什麼都沒關係 , 都是一句稱呼 !
いかるが 發表於 4-4-2010 13:52 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁我都咁叫-口-
你唔改頭像?!
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 13:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔改:lol
=.= 不算金句吧...
金句王..我受唔起
Yondaimc 發表於 4-4-2010 13:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
算是吧:lol
咁我都咁叫-口-
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 13:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯嗯,好的 !!
叫你小魚可以嗎 ?
算是吧
limingyin 發表於 4-4-2010 13:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我是新來的,請多多指教。
不知道可以怎樣稱呼你呢?
嗯嗯,好的 !!
叫你小魚可以嗎 ?
いかるが 發表於 4-4-2010 13:53 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
是但
都係一句姐
是但
都係一句姐
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 13:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
嗯嗯!! 好的 !!
唔改
limingyin 發表於 4-4-2010 13:52 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
...........
想嘔-3-
YY看了我的pm了嗎p_q?
曖在鬼瑪★ 發表於 4-4-2010 13:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為取消左啦... 加左一次比你... 再加我會比人罵
真的抱歉