yin
limingyin 發表於 4-4-2010 13:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
即係賢仔啦(茶
喔~ 同志(鞠躬
Yondaimc 發表於 4-4-2010 13:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我和小瀑也是差不多時間的呢
你可以叫我鈴 !日文女也可以,你喜歡吧 !
你喜歡叫什麼都可以^^
いかるが 發表於 4-4-2010 13:59 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你是女生?!
你不說沒人有知的
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 13:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
天知地知 我知鈐知!
我和小瀑也是差不多時間的呢
limingyin 發表於 4-4-2010 13:59 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我是最晚來到這的
你可以叫我鈴 !日文女也可以,你喜歡吧 !
你喜歡叫什麼都可以^^
いかるが 發表於 4-4-2010 13:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哦@@
那叫你"日本女優"吧:lol
天知地知 我知鈐知!
Yondaimc 發表於 4-4-2010 14:00 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都知-口-
我和小瀑也是差不多時間的呢
limingyin 發表於 4-4-2010 13:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你們2個真的太強了-3-
樂點多的是 !!
你是女生?!
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 13:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
對
小學雞-口-?
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 13:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
個時係囉... 依家成熟哂... 對事物的睇法都唔同1