Yondaimc 發表於 4-4-2010 13:59:47

yin
limingyin 發表於 4-4-2010 13:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

即係賢仔啦(茶

M.Yin 發表於 4-4-2010 13:59:47

喔~ 同志(鞠躬
Yondaimc 發表於 4-4-2010 13:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我和小瀑也是差不多時間的呢

雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 13:59:50

你可以叫我鈴 !日文女也可以,你喜歡吧 !

你喜歡叫什麼都可以^^
いかるが 發表於 4-4-2010 13:59 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    你是女生?!

Yondaimc 發表於 4-4-2010 14:00:05

你不說沒人有知的
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 13:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    天知地知 我知鈐知!

雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 14:00:14

我和小瀑也是差不多時間的呢
limingyin 發表於 4-4-2010 13:59 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我是最晚來到這的

M.Yin 發表於 4-4-2010 14:00:26

你可以叫我鈴 !日文女也可以,你喜歡吧 !

你喜歡叫什麼都可以^^
いかるが 發表於 4-4-2010 13:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哦@@
那叫你"日本女優"吧:lol

雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 14:00:28

天知地知 我知鈐知!
Yondaimc 發表於 4-4-2010 14:00 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我都知-口-

いかるが 發表於 4-4-2010 14:00:38

我和小瀑也是差不多時間的呢
limingyin 發表於 4-4-2010 13:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

你們2個真的太強了-3-

樂點多的是 !!

M.Yin 發表於 4-4-2010 14:00:44

你是女生?!
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 13:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


Yondaimc 發表於 4-4-2010 14:00:55

小學雞-口-?
雙層魚柳包 發表於 4-4-2010 13:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    個時係囉... 依家成熟哂... 對事物的睇法都唔同1
頁: 7681 7682 7683 7684 7685 7686 7687 7688 7689 7690 [7691] 7692 7693 7694 7695 7696 7697 7698 7699 7700
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室