又開始讚野..想點...
比我訓一陣都唔得''
本帖最後由 小瀑﹏§ 於 5-12-2010 14:22 編輯
你左邊果間呀?
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 12:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係...
果間屋又轉左手= .='
係...
果間屋又轉左手= .='
小瀑﹏§ 發表於 5-12-2010 14:19 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=口= 果間咩屋黎嫁
=口= 果間咩屋黎嫁
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 14:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔知呀=3=依1年最少都轉左5,6次手= .=
成日都有新鄰居..
係屋企好嘈= .=
去剪頭髮..晒下時間...唔洗留係到比野嘈=3=
唔知呀=3=依1年最少都轉左5,6次手= .=
成日都有新鄰居..
小瀑﹏§ 發表於 5-12-2010 14:38 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
果間屋有野嫁...==? 通常角位都有但冇理由呀果度咁大個"槍"(你又想教我打字嫁啦)
好像很久沒來(?)@@
好像很久沒來(?)@@
roy624 發表於 5-12-2010 14:43 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呯!! 有橙食
呯!! 有橙食
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 14:44 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
wow!!!有鵝食
wow!!!有鵝食
roy624 發表於 5-12-2010 14:45 http://www4.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
什麼?!! 沒有鵝很久了 你真的out了