死不了就還好啦。。。。=="
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 16:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔準講死-3-'
亦唔比你死
原來4點了= .=''
沖涼換衫先..
今晚無得睇頒獎典禮 可惜...(唉
唔準講死-3-'
亦唔比你死
小瀑﹏§ 發表於 5-12-2010 16:06 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
=口= 你學我?!! 唔比人講死係我嘅專利
=口= 你學我?!! 唔比人講死係我嘅專利
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 16:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係嫁
@_@唔比人講但係自己講囉= X='
一係大家都唔講XD
只准州官放火 不許百姓點燈
係嫁
@_@唔比人講但係自己講囉= X='
一係大家都唔講XD
只准州官放火 不許百姓點燈 ...
小瀑﹏§ 發表於 5-12-2010 16:12 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你管我啦。。。。=3=
hihi 我來了 各位好..
你管我啦。。。。=3=
[[戀愛凱儀...* 發表於 5-12-2010 16:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好好好..唔管唔管..
你唔想我理就唔理啦=3=''
5點了-3-出門口去
88咁多位
好好好..唔管唔管..
你唔想我理就唔理啦=3=''
5點了-3-出門口去
88咁多位 ...
小瀑﹏§ 發表於 5-12-2010 16:52 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
掰掰 瀑瀑
唉~~~ 呢對門幾時先會打得開呢
唉~~~ 呢對門幾時先會打得開呢
Yondaimc 發表於 5-12-2010 18:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
什麼門:o?